fbpx

שרותי הדברת צרעות ועל סוגי החרקים המזיקים

הדברת צרעות.

הצרעות הן חרקים מסדרת הדבוראים המהווים הצרעות הן האב הקדמון של הדבורים  והנמלים, וכל הדבוראים שאינם דבורים או נמלים מכונים צרעות. צרעות אלה הן חרקים חברתיים, ולנקבות יש עוקץ המכיל ארס. מינים מוכרים בישראל הם הצרעה הגרמנית, והצרעה המזרחית ("דבור"),  וצרעת הפלך (פלכית). וישנה גם הצרעה טייחת {שחורת חזה}. פעילותם מתבצעת  במהלך חודש אפריל המלכה תתעורר משנת החורף שלה , תתחיל לבנות קן ותאכלס אותו. בחודש מאי היא תטיל ביצים בתאים של הקן. וכן בחודשים יוני ויולי הצרעות  הם מגיעות לבגרות ומתחילות להיות פעילות, והן ממשיכות להיות פעילות עד חודש אוקטובר. לכל אורך הזמן הזה הם פעילות בעיקר ביום, פעילותם בלילה הם נדירות מאוד.

הדברת צרעות

מדביר צרעות מקצועי אמין במחירים הוגנים

הדברת צרעות תמיד מתבצעת באופן זהיר על מנת למנוע אפשרות של עקיצה על ידי הצרעה, שעלולה לגרום במקרים מסוימים אפילו למוות. לכן אל תנסו לעולם לעשות זאת בעצמכם, וסמכו רק על M-D הדברות מקצועי ואמין שיעשה זאת עבורכם. תקבלו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר ובזכותנו תוכלו להגיד שלום ולא להתראות לצרעות שהתמקמו בסביבתכם. אל תנסו להפיל או לפרק את הקן בעזרת מקל או כל דבר אחר, מכיוון שזה לא באמת יסייע להיפטר ממנו ביעילות ורק יסכן אתכם בעקיצות. כדי שלא יסתכן בעקיצות, המדביר עוטה על עצמו לבוש מיוחד שמטרתו להגן עליו מפני מתקפת. ההדברה ופירוק הקן מתבצע בשעות הערב או הלילה, כשכולם נמצאות בתוך הקן, וניגש אליו בשקט ומבלי להפריע למנוחתן, ואז מבצע את הדברתם ופירוק הקן.

ב- "M-D הדברות" שרותי הדברת כל סוגי החרקים המזיקים. מדביר מוסמך. שרות באזור המרכז, מבצעים הדברות ירוקות מתקדמות, השרות ניתן לכל סוגי הלקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדות ועוד... הדברת אקולוגית ידידותיים לסביבה ללא ריח, כניסה לאזור לאחר שעה. היתר הדברה מטעם: "המשרד להגנת הסביבה" מס' 3024.

מדביר מוסמך להדברת צרעות להזמנת מדביר ולוכד צרו קשר עכשיו זמינות 24/7.

הדברת צרעות
גרמנית
צרעה מזרחית
מזרחית
צרעה גרמנית
פלכית
הדברת צרעות
טייחת
G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן