fbpx

שרותי הדברה ולוכד עכברים באזור המרכז

לוכד עכברים. הקטן מבני משפחתו בארץ. אורך גופו עד 8 ס"מ וזנבו כ-7 ס"מ. הם יכולים לדחוק את גופם לתוך חורים ופתחים צרים במיוחד, לשרוד בתוך מערכת הביוב, לטפס ולקפוץ, להלך בקלות על כבלים תלויים ולהיעזר בכל גורם שיאפשר להם לחדור פנימה. העכבר אוכל כל, בעיקר זרעים אך גם חרקים ובעלי חיים קטנים. הם פעילים בעיקר בלילה ויודעים לטפס ולשחות. רוב המינים ניזונים מן הצומח, בעיקר בגרעינים, אולם מינים רבים אוכלים גם מזון מן החי. המינים החיים בקרבת האדם הם אוכלי כל. לעכברים יש ציפורניים חדות וחזקות שבעזרתן הם יכולים לטפס על קירות מחוספסים ונקבוביים. אך אינם יכולים לטפס במקומות חלקים וישרים

לוכד עכברים

לכידת עכברים

אם אתם מוצאים עכבר בביתכם, יש להזמין לוכד עכברים מקצועי באופן מידי ולא לנסות ללכוד אותו בעצמכם. זאת משום שהנשיכה שלו עלולה לסכן אתכם במחלות, ובנוסף ההפרשות שלו, אותן הוא יפזר בסביבתכם, עכברים יכולים לחדור גם דרך פתחי הדלתות למטה, וגם דרך החלונות או הביוב, ברוב המקרים העכברים נכנסים לתוך הבית דרך חריצים וחורים שקיימים בקירות דרך חוטי חשמל כבלי תקשורת ועוד. ואחרי שהם נכנסים לתוך הבית הם לא יצאו ממנו אלא אם כן נלכוד אותם עם זה במלכודות דבק ואו מלכודות הומניות, השיטה שבו אני דוגל דרך מלכודות הומניות, מלכודות דבק גורמות סבל לעכבר. הדברה ולכידה באופן פרטי בתוך הבתים ובניינים משותפים.

M-D שרותי הדברה לכידה וחיטוי
מוטי המדביר. הדברת כל סוגי החרקים המזיקים. הדברה ולכידת עכברים וחולדות ולוכד נחשים  באזור המרכז והסביבה. הדברה ירוקה ואקולוגית וידידותיים לסביבה ללא ריח. שרותי פינוי פגרים(נבלות). שרותי חיטוי וטיהור נגד נגיפים {וירוסים} יעיל נגד הקורונה, עם חומרים המאושרים. הדברה מקצועית מתקדמת, שימוש בחומרים מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. אנו מציעים שירותי הדברה ולכידה ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, ותוך שמירה על בטיחותכם ועל איכות הסביבה. להזמנת לוכד צרו קשר עכשיו.

G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן