fbpx

הדברה בבאר יעקב

הדברה במקצועיות ובאחריות. הנמלים מתרוצצות על השיש במטבח? היתושים חוגגים במרפסת? חושדים שיש לכם חולדה בעליית הגג? תנו לנו לטפל עבורכם בכל סוגי המזיקים! חברת הדברה בטוחה מתמחה בביצוע הדברה ברחובות בשיטות הבטוחות והמתקדמות ביותר, כולל אחריות מלא לביצוע כל עבודה, כך שתמיד תוכלו להישאר שקטים ורגועים, לגבי העובדה שהמקום נקי לחלוטין ממזיקים.

הדברה בבאר יעקב: איך מתבצע ריסוס מקצועי לבית? הריסוס יתבצע אך ורק עם חומרים שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, ועם כמות חומר מזערית ככל הניתן על מנת שלא לפגוע בבריאותם של יושבי הבית. ראשית יש לפנות מזון וכלי הגשה מאזורים חשופים בבית בכלל ובמטבח בפרט, ולרוקן את הארונות שנגועים במזיקים. ריסוס לבית קרקע מתבצע לאורך הפנלים התחתונים של הבית, ומרססים גם אדני חלונות שדרכם עלולים לחדור מזיקים. כמובן גם את פתחי מערכת הביוב. כשמדובר במקרה של ריסוס לבית ולגינה משולב, נתחיל קודם כל בריסוס בתוך הבית ולאחר מכן נעבור החוצה ונרסס גם את הגינה. בנוסף, אם רכשתם דירה חדשה ואתם חוששים שעלולים להימצא בה חרקים, מומלץ שתזמינו שירות של ריסוס דירה חדשה עוד לפני שתיכנסו אליה. בכל מקרה אחר, יהיה עליכם לשהות כ-8 שעות מחוץ לבית עם התינוק.

 

כמה עולה לרסס את כל הבית במקרה של הדברה לבית מחירים משתנים על פי סוג המזיק שאותו יש להדביר. ועדי בתים משותפים מזמינים שירותי הדברה לפחות פעם או פעמיים בשנה. בשל מיקומה הדרומי של העיר הדיירים שמתגוררים בבנייני המגורים המשותפים סובלים ממזיקים שונים. הריסוס חשוב כדי לשמור על היגיינה, למנוע מפגשים לא נעימים עם מכרסמים כמו עכברושים ועכברים.

מדבירים את כל סוגי החרקים המזיקים. חרקים ביתיים המהווים מטרד. לצורך השגת התוצאות הטובות ביותר מבלי ליצור שום נזק לבריאות לקוחותיי או לסביבה. זמין 24/7, ונשמח לעמוד לשירותכם במחירים הוגנים צרו קשר עכשיו להדברה. שרות לריסוס אקולוגית ידידותיים לסביבה ללא ריח. צרו קשר עכשיו 24/7

מדבירים
הדברה ברעננה למדביר מומלץ צור קשר
G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן