fbpx

שרותי הדברת פשפשי מיטה

מדביר פשפשי מיטה: פשפש המיטה הוא חרק בגודל של 4-6 מ"מ, שהבוגרים הם בצבע חום אדמדם. הם ניזונים מדם בלבד. ושעות הפעילות שלהם בעיקר בלילה. מהרגע שאנחנו נכנסים למיטה, ייקח להם מספר דקות עד שהם יתחילו לעקוץ. הסיבה לכך שהם עוקצים אותנו דווקא בלילה היא בגלל שהם נמשכים לחום הגוף שלנו. וככה יודעים בדיוק איפה למצוא אותנו. בזמן השינה, אנו לא זזים ולא מרגישים דבר והם יודעים לבוא ולמצוץ את מנות הדם שדרושות להם. . לאחר מציצת הדם, הם בדרך כלל חוזרים למקומות המסתור שלהם. רבים נוטים לחשוב שפשפשי מיטה נמצאים רק במיטה, כמו כן אז שלא הם נמצאים ומסתתרים בכל מקום. במצבים של נגיעות גבוה של שלהם, ניתן יהיה למצוא על בסיס המיטה והמזרון סימנים כמו, ביצים, נשלים ופשפשים קטנים מאוד
מדביר פשפשי מיטה

מדביר פשפשי מיטה מקצועי אמין ובמחירים הוגנים

ההדברה מתבצעת ב-3 שלבים: שאיבה עם שואב עוצמתי, קיטור מעל 120 מעלות, וריסוס-טיפול יותר בטוח, יותר יעיל, עם פתרון לצמיתות. ייעוץ חינם, זמינות גבוהה. לפני שנחליט לבצע הדברת צריך לדעת לזהות את אותו ולוודא שאכן יש לכם אותם בבית. פשפש המיטה הינו מזיק שאף אחד לא היה רוצה למצוא בבית שלנו. בדרך כלל נפגוש את פשפש המיטה בבתי מלון, אכסניות ומטוסים. מספיקה טיסה אחת או נופש קצר בבית מלון ופשפש המיטה בקלות חוזר אתנו הביתה.

הדברת פשפש המיטה הינו שירות קריטי ומומלץ מאוד לאלו הסובלים מבעיית פשפשי המיטה בביתם. אנשים רוצים שביתם יהיה נעים ונוח למגורים, ולכן, ישקיעו רבות בסידורו ובניקיונו. פשפש המיטה עוקץ ומחדיר רוק לפצע שהוא גורם. פעולה זו גורם לגרד ואדמומיות באזור הפגוע, מה שחולף לרוב לאחר מספר שעות או אפילו ימים. 

.מוטי המדביר. הדברת כל סוגי החרקים המזיקים. גם הדברה ולכידת עכברים וחולדות. וגם לוכד נחשים. גם שרותי פינוי פגרים(נבלות). שרותי חיטוי להזמנת מדביר ולוכד צרו קשר עכשיו זמינות 24/7.

פשפשי מיטה
במצב הרגיל
מדביר פשפשי מיטה
לאחר שניזון מדם
נגיעות במזרן
נגיעות במזרן
סימני עקיצות
סימני עקיצות
G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן