fbpx

הדברה בגני תקווה

הדברת אקולוגית ידידותיים לסביבה ללא ריח, כניסה לאזור לאחר שעה. כי אנחנו כאן בשבילכם זמינים תמיד 24/7

הדברה בגני תקווה. שירותי הדברה הם שירותים חשובים במיוחד. מי לא מכיר את זעקות השבר “הצילו, ג'וק!!!”? כולנו יודעים עד כמה בלתי נעים להיתקל במזיקים, מכל סוג. ג'וק בראש חרטה על דגלה את הערכים של אמינות, שמירה על איכות הסביבה, מקצועיות, אחריות והוגנות. אנו מבצעים עבודות הדברה תוך שילוב של טכניקות שונות וזאת בכדי להימנע מפיזור רעלים במינון גבוה. אנו עושים שימוש מינימלי בחומרים הדברה בכדי למנוע סיכון לבני המשפחה, זיהום הסביבה בארץ ישנם מספר רב של מזיקים הנפוצים בכל רחבי הארץ: עכברים, חולדות, ג'וקים, נמלים, חפרפרות, חולד, תיקן גרמני, תיקן מזרחי, תיקן פסים, תיקן אמריקאי, תוואי התלוכה, פשפש המיטה, קרציות, צרעה מזרחית, צרעה גרמנית, תוואי התהלוכה, עש המזון, עש הבגדים, טרמיטים, עשבים, ליקטוס, יקרונית, נמלת האש הקטנה, עכבישים, נדלים, עקרבים, נחשים, קרדית האבק).

הדברה בגני תקווה

מדבירים את כל סוגי החרקים המזיקים ולכידת מכרסמים ונחשים

עמידות של המזיקים בפני חומרי ההדברה. לפני ביצוע העבודה אנו מבצעים איסוף נתונים מדויק, וזאת בכדי לזהות נכונה את המזיק ומאפייני השטח וזאת בכדי לייעל את ההדברה ולמנוע חשיפה מיותרת של בני המשפחה או החברה לחומרי הדברה. באים יש צורך נשתמש בג'לים נגד תיקנים או נמלים, מלכודות פרומון , תיבות האכלה למכרסמים. . אנו פועלים על פי עקרונות ה"הדברה המשולבת" בה מטפלים במקור הבעיה וכך נותנים פיתרון יעיל, מהיר, חסכוני, לטווח ארוך ותוך שימוש מינמאלי בחומרי הדברה וזאת בכדי למנוע בעיות תברואתיות וסביבתיות. לשקט שלאחר ההדברה

 אנו עושים שימוש בחומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה וידידותית  לסביבה מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. בהדברה מקצועית, איכותית ויסודית, המניבה תוצאות מידיות הדברה, חיטוי, לכידה, פינוי פגרים, לכידת נחשים. לקבלת ייעוץ טלפוני חינם והצעת מחיר צרו קשר. לצורך השגת התוצאות הטובות ביותר מבלי ליצור שום נזק לבריאות לקוחותיי או לסביבה. זמין 24/7, ונשמח לעמוד לשירותכם במחירים הוגנים.

הדברה בגני תקווה
G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן