fbpx

מדביר כיני יונים

מדביר כיני יונים מקצועי אמין ובמחירים הוגנים. גם אתם מתגרדים בידיים, ברגלים, מתחת לחולצה, בעיקר בחדרי השינה שלכם? חשוב שתדעו: כיני היונים מתפשטות על קירות הבית עד למרחק של עשרות מטרים מהקן ומתחילות לעקוץ. כיני יונים הם נקודה בגודל של חצי מראש של סיכה, יש להבין שהם מאוד קטנים, צורתם כמו ביצה ומאוד קשה לראות אותם. כחלק מחיפוש מקור דם הם מטיילות על הקירות הבית. צבע כיני היונים הוא שקוף והם ניזונים מדם כאשר הם עוקצים הצבע שלהם משתנה משקוף לכתום ולפעמים גם לאדום,

ריסוס כיני יונים

מדביר כיני יונים

האביב הגיע ואתם סובלים מעקיצות? יכול להיות שזה כיני יונים. כינים של יונים בבית מופיעים בדרך כלל שיש פעילות של יונים. הדברת כיני יונים מתבצעת לרוב על ידי ריסוס, זו הדרך היעילה ביותר לקטול את כיני היונים אך כמובן שמקור הבעיה עדיין נשאר קן היונים וגם בו צריך לטפל. את הרחקת היונים ניתן לבצע לבד על ידי ציוד המיועד לכך: קיימים דוקרנים ורשתות שמיועדות לכך אותם ניתן לרכוש בכל חנות ואף להתקין אותם לבד.

מכיוון שכיני היונים נמצאות מתחת לכנפיים של היונים, כאשר יונים מקננות חלק מכיני היונים יעברו לקן ולאחר מכן לגוזלים שיבקעו כאשר יונים וגוזלים יעזבו את הקן כיני היונים יחפשו מקור דם חדש ומכאן מתחילה הבעיה של האדם, הם מחפשות דם חדש ולכן הן יכנסו לתוך אזור המגורים ויחפשו לעקוץ את האדם כדי שיוכלו להמשיך להתקיים. מהרגע שהאדם נעקץ על ידם עובר לגופו ריר הגורם לגירוי ופריחה. 

אחר סילוק היונים יש לבצע חיטוי של המקום. זוהי הסיבה מדוע מדבירים המבצעים הרחקת יונים כוללים גם שירות של ניקוי וחיטוי הסביבה. זה נעשה באמצעות שימוש בחומרים המחסלים את כיני היונים. כיני יונים אוהבים סביבה בעלת לחות גבוהה, לכן גם אוורור המקום והורדת הלחות יכולים לעזור.

הדברת כיני יונים
הדברת כיני יונים

אנו משתמשים בחומרי הדברה המאושרים ע"י "המשרד להגנת הסביבה" 

מוטי המדביר. הדברת כל סוגי החרקים המזיקים. הדברה ולכידת עכברים וחולדות. לוכד נחשים. שרותי פינוי פגרים(נבלות). שרותי חיטוי. הדברה מקצועית מתקדמת, לשם כך אנו משתמשים  בחומרים מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. ללא ריח וידידותיים לסביבה. מדביר מוסמך להזמנת מדביר ולוכד צרו קשר עכשיו זמינות 24/7.

G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן