fbpx

הדברת עש הבגדים

מדביר עש הבגדים

עש הבגדים או עש בונה הנרתיק, הוא ממשפחת העשיים.  עש הבגדים מצטייר לכאורה כבלתי מזיק, היות והוא דומה מאוד במראהו לפרפר, אך מראהו התמים מטעה מאוד, והוא עלול לחולל לשמות בארון הבגדים. תנאי הקיום וההתרבות האופטימליים של העש הם בסביבות חשוכות ולחות, והזחלים שבוקעים מהביצים שהטיל ניזונים מכל החומרים הזמינים ביותר, בהם צמר ופשתן, כותנה וחומרים אורגניים שונים, לרבות השמלה האהובה, הגינס המחמיא והחליפה שרכשתם לאירועים ייחודיים…

עש הבגדים ניזון מאריגים עשויים צמר, משי או כותנה ובעיקר נמשך לבדים בעלי כתמי מזון וזיעה. התרבותו מהירה מאוד – בהטלה אחת הנקבה עשויה להטיל עד 200 ביצים. אל תשימו בארון בגדים משומשים, שיש בהם זיעה, רטיבות, כתמי מזון או שומניות. אלו דברים שמושכים אליהם את עש הבגדים. הקפידו לאוורר את הארון ולחשוף את הבגדים לאור שמש ישיר.

הטיפול באמצעות מלכודות לא יפתור את הבעיה ב- 100% יש צורך לפנות למדביר מקצועי. לרשות המדביר יש מספר אמצעים לטיפול בעש.

איך נפטרים מעש הבגדים?  קודם כל יש להוציא את כל הבגדים הנגועים שמצאתם, לכבס אותם בטמפ' מעל 40 מעלות או להכניס לשקיות שחורות ולחשוף לשמש לכמה שעות ולאחר מכן לנער. לאחר מכן לבצע ריסוס ע"י מדביר מוסמך. לאחר כ- 3 שעות יש לבצע ניגוב קל בארון ואז להכניס את הבגדים.

הדברת עש הבגדים

מדביר עש הבגדים במקצועיות

✔️ הדברת עש? בM-D הדברות מתמחים באיתור וטיפול ב"עש הבגדים"!
✔️ מגיעים עד בית הלקוח בשירות אקספרס ובפריסה ארצית.
✔️הצוות המדבירים שלנו מוסמך לטיפול בכל סוגי החרקים והזוחלים.
✔️ אמצעים מתקדמים לאיתור וטיפול מונע.
✔️שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה.
✔️ תינתן אחריות רשמית על העבודה. להצעת מחיר חייגו עכשיו:

עש הבגדים
זחל עש הבגדים
עש הבגדים
חור בבגד
עש הבגדים
ביצה, זחל, גולם

חברת M-D הדברות שגם פועלת מהר וגם גובה מחירים זולים ונוחים, הגעתם למקום הנכון, כי אצלנו בחברת תוכלו לצפות בדיוק לזה. אנחנו כאן בשבילכם בכל יום ובכל שעה. אתם רק צריכים ליצור קשר 24/7.

G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן