fbpx

מדביר עש המזון

מדביר עש המזון: נקרא גם  {הקמח ההודי}  הוא בעל תפוצה עולמית מין זה הוא כנראה המזיק הנפוץ ביותר ברחבי העולם למוצרים מאוחסנים כגון דגנים ובעיקר גרגירי חיטה, קמח, חטיפים למיניהם ואורז. הוא בהחלט יכול להזיק למזון שאתם מאחסנים בארונות. ברגע שיהיה לכם מזון נגוע עם ביצי עש המזון, כדאי מאוד להיפטר ממנו, ולא אתם תסבלו ממתקפה של עש במטבח שיהיה לכם קשה מאוד להיפטר ממנה. המזון שאליהם נמשך העש הזה הוא בדרך כלל מזון יבש ששומרים בארונות.

אלו הסימנים להימצאות עש המזון.  הסימן להימצאות עש המזון בארונות המטבח הוא פרפרים קטנים, אפר או תולעים בתוך שקיות מזון וחורים באריזות המזון השונות.

האם עש המזון בבית מסוכן?

סובלים מעש המזון בארונות המטבח? כך תפעלו

אם הגעתם למצב שבו מתעופפים לכם פרפרים קטנים בתוך ארונות המטבח, סביר להניח שאתם סובלים מעש המזון. כיצד ניתן למנוע הגעתם ואיך נפטרים מהבעיה?

כך תקטינו את הסיכוי להימצאות עש המזון בארונות' כיצד ניתן למנוע את העש? "לעתים אין דרך למנוע זאת, שכן הוא מגיע בתוך שקיות המזון שאנו רוכשים. הוא מסוגל לחדור גם אל תוך אריזות ניילון, , ולכן כדאי להעדיף לארוז מזון בצנצנות זכוכית. כמובן שכדאי לקנות רק מוצרים שלא פג התוקף שלהם ולהימנע מהחזקת מזונות לאורך חודשים ארוכים בארונות. "לשם כך, כדאי לאחסן מוצרים בקירור. וגם , ולהימנע מרכישה גדולה של מוצרי מזון שלא נעשה בהם שימוש בתקופה הקרובה. כדאי לזכור שישראל היא מדינה חמה במיוחד,

. כמו כן, מדי פעם כדאי לרוקן את הארונות מכלל המזון ולבצע ניקוי יסודי. בייחוד אם עוברים דירה, לא מומלץ להעביר לדירה החדשה מזונות מהדירה הקודמת, כדי לא להעביר את הבעיה הלאה".

כהכנה לקראת פעולת הדברת עש המזון, יש להוציא את הכלי מטבח מהארונות וכן אריזות מזון פתוחים יש לזרוק ואת האריזות הסגורות להכניס למקפיא לכמה ימים.

M-D שרותי הדברה מדביר מורשה אני הוא הכתובת שלכם! זמין 24/7.

הדברת עשים
עש המזון
עש המזון
זחל עש המזון
עש המזון
G-SXWNWPH238 UA-226222906-1 google.com, pub-9684731619989428, DIRECT, f08c47fec0942fa0
דילוג לתוכן